Rentrop&Straton
protocol.rs.ro

Iesi din tiparele „celor 7 ani de acasa”
invatand reguli noi
de eticheta in afaceri!


Nu lua  ultima gogoasa

Pret: 39.24 lei

Pret: 27,25 lei


“Nu lua ultima gogoasa!” este cartea care rezolva problema comportamentului cotidian in relatiile de afaceri. Care ofera solutii pentru respectarea principiilor elegantei in contextul contactelor interumane. Ea devine un catalizator in orice relatie de afaceri: de la intalnirile de vanzari la prezentari, de la stabilirea de contacte la negocieri, precum si in toate celelalte situatii intermediare.

In paginile ei, misterele etichetei in afaceri sunt revelate intr-o maniera cat se poate de simpla, cu exemple limpezi, ceea ce o transforma cu usurinta intr-un standard pentru omul de afaceri al zilelor noastre.

Autoarea acestei carti, Judith Bowman,  nu este o oarecare, dornica de a mai lipi cate ceva pe stalpul deja plin cu afisele celor care incearca sa-si aduca contributia in mod partial la imbunatatirea manierelor intr-un sens oarecare. Fondatoarea firmei Protocol Consultants, Judith Bowman este o veterana  a educatiei in domeniul protocolului, sustinand cursuri de instruire, seminare, cursuri de formare profesionala si de oratorie pentru intreprinderile mici si mijlocii.


Absolventa a colegiului din Boston, a scris articole pentru Forbes, CFO, CNN Everyday Money, Business Week Magazine, Boston Business Journal, Los Angeles Times, Boston Globe, Boston Herald si altele. In plus, de aproape sapte ani este amfitrioana rubricii „Everyday Etiquette“, distribuita in  New England.

 

“Nu lua ultima gogoasa!” desfiinteaza alternativa: e cazul sa ma port manierat sau doar intr-un anumit fel numai de mine cunoscut? Iti impune din start comportamentul corect, care face ca prestatia ta sa fie putin altfel decat a celorlalti, care-ti da siguranta ca procedezi exact cum trebuie in orice situatie. Efectul? Vei avea timp sa te concentrezi asupra obiectivelor importante, specifice afacerilor, vei dobandi si vei pastra controlul intr-un mediu cu reguli dure si oameni de succes.


 „Controlul se rezuma exclusiv la concentrare. Controlul inseamna  preluarea initiativei, stabilirea obiectivelor si mentinerea structurii necesare pentru obtinerea rezultatului dorit.


Mentii controlul constientizand regulile implicarii si cunoscand normele de eticheta corespunzatoare, cum ar fi cand sa initiezi strangerea de mana, cum sa  stabilesti contactul vizual, cum sa faci conversatie, cum sa negociezi, cum sa tratezi obiectiile si sa receptezi intrebarile s.am.d. Modul in care incerci sa realizezi acest lucru castiga incredere si inspira respect.” (citat din capitolul „Lucrurile marunte inseamna mult”)

Cititorule, daca ti-am starnit curiozitatea de a deschide „Nu lua ultima gogoasa”, atunci mi-am atins scopul. Pentru ca, odata deschisa, sunt convinsa ca o vei citi cu placere pana la capat. Ba mai mult, vei dori sa aplici chiar tu ca sa descoperi beneficiile etichetei in afacerile de astazi si nu te vei mai simti niciodata stingher in niciun context, pentru ca, daca vrei, eticheta in afaceri se poate invata. Iar apoi vei putea sa aterizezi fara probleme pe taramul visurilor tale...


Si daca eu nu am reusit sa te conving, iata cateva pareri avizate:


„Judith Bowman a scris mai mult decat o carte despre maniere si stil. Ea a clarificat toate parghiile aparent minore care pot sa faca diferenta dintre o relatie de afaceri extraordinara si una ratata. Sa fi avut aceasta carte acum zece ani... Nu exista pagina din care sa nu fi invatat ceva... Nimeni nu ar trebui sa intre in lumea afacerilor fara aceasta carte.“

Steve Chandler, autorul best-seller-ului The Hands-Off Manager
si 100 Ways to Motivate Others

„Eticheta adecvata inseamna mai mult decat sa fii amabil cu oameni pe care nu ii cunosti sau pe care nu ii agreezi. Judith Bowman demonstreaza ca tratandu-i pe ceilalti cu demnitate si respect, mai ales in intalnirile de afaceri, vei obtine beneficii considerabile. Nu e vorba, oricum, despre tine. Ci despre ei. Iti ia atat de putin sa ii faci pe ceilalti sa se simta confortabil (si sa fie cooperanti), dar inseamna atat de mult.“
John Hoover, New York Times, autorul best-seller-ului
How to Work for an Idiot


„Nu lua ultima gogoasa!” este ghidul esential pentru cei care au nevoie sa stabileasca legaturi eficiente cu oamenii in lumea afacerilor de astazi. Iar prin aceasta ne referim la toata lumea. Sfaturile oferite de autoare sunt precise, concentrate, usor de aplicat si atat de practice incat poti sa-ti sufleci imediat manecile. Cartea reprezinta o lectura esentiala pentru cei la inceput de drum, care au nevoie de un indrumar privind normele de eticheta in afaceri sau chiar si pentru cei care se ocupa de ceva vreme cu asta si ar trebui sa afle mai multe. Este o mina de aur pentru cei care o parcurg pana la capat, urmand apoi sfaturile lui Judith Bowman.“
Philip Quaglieri,
Colegiul de management, Universitatea din Massachussetts, Boston


„Pe vremuri, multe din subiectele abordate de Bowman erau invatate acasa. Trist, dar nu se mai intampla asa, iar aceasta carte il va ajuta pe cititor sa treaca prin viata corect, cu succes si profesionist. Nuantele sunt un instrument puternic din trusa ta de unelte pentru cariera.“
Richard DeAgazio, presedinte Boston Capital Securities, Inc.


Cu speranta ca s-au risipit toate dubiile si hotararea de a o citi s-a transformat in decizie, nu-mi ramane decat sa-ti urez lectura placuta!

Manuela Tarloaica,
manager editorial


Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Doar in luna aprilie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.
Nu lua ultima gogoasa

Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.